Informační osnova stránky:
Položili jsme si otázku, jak vhodným výběrem a protektorováním pneumatik zvýšit jejich životnost v oblasti autobusové dopravy.
Otestovali různé kombinace pneumatik a protektorů u přibližně 1500 městských a příměstských autobusů, abychom zjistili, jaká varianta bude dopravcům a řidičům co nejlépe vyhovovat z hlediska 3 nejdůležitějších faktorů
A výsledky potvrdili náš předpoklad, že kvalitní pneumatika může být protektorováním upravena a náklad v jejích 6 životech se může pohybovat hluboko pod 15 haléřů na kilometr.
Při testování se jako ideální ukázalo být toto spojení.
Díky této unikátní kombinaci se náklad na jeden ujetý kilometr dostal na hodnotu hluboko pod 15 haléřů (0,114,-Kč/km) při cca 300 000 najetých kilometrech, a to v závislosti na provozu a efektivního využití vlastních správně ojetých koster.
U jiných pneumatik byl tento náklad vyšší, nicméně je u ní stále realizovatelný proces 6 životů jedné pneumatiky.
„Pneumatiky RoadX jsou dosud nepostižené politikou snižování materiálových nákladů za každou cenu a nedochází u nich k ochuzení o hlavní stavební kámen kostry – ocel. Výrobce pneumatik RoadX také garantuje kvalitu a vhodnost kostry k protektorování. Pokud se ukáže, že pneumatiky kvůli závadě v provedení nebo materiálu nesplní podmínky pro protektoraci, vrátí zákazníkovi za dodržení podmínek částku cca 1200 Kč. Tato podmínka je v současné době platná v Kanadě a USA a připravuje se její uvedení do praxe v Evropě,“ říká Ivo Lojda, manažer logistiky brněnské společnosti CARLING.
Na detailu obrázku: Model RH621 pneumatiky od RoadX
Konstrukce kostry v kombinaci s bezespojovým kroužkovým běhounem, tedy technologicky nejvyspělejší formou běhounu pro studenou protektoraci, dělá z tohoto tandemu jedinečný koncept pro autobusové dopravce.
S podobným řešením obouvání bude možno obsluhovat postupně i off road provoz, stavební společnosti a dopravy v oblasti odpadového hospodářství.
Níže si můžete na obrázku prohlédnout vzorovou kalkulaci v našem proběhlém testování.
Tuto vzorovou kalkulaci nákladů si můžete detailněji prohlédnout/stáhnout zde v PDF formátu.
Mezi další významní subjekty, které s námi dlouhodobě spolupracují patří např.:
Vlastníme širokou síť pevných a mobilních pneuservisů a poboček v celé České a Slovenské republice. Zajišťujeme preventivní prohlídky stavu nákladních pneumatik u dopravců a non-stop asistenční službu dostupnou 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
Jedná se o ekologickou techniku, která nahrazuje/nově překryje běhoun pneumatiky, která má stále dostatek pryže a může být i nadále plně funkční, novým plátem za účelem maximalizace životnosti ojeté pneumatiky a prodloužení jejich užitných vlastností. Víte, jak stará může být pneumatika?
Úspora materiálu oproti výrobě nového pláště můžeme být klidně i až 40 %.
Jsme ryze česká společnost působící v oboru nákladních pneumatik a protektorů od roku 1992. Hlásíme se k podpoře cirkulární ekonomiky hlásí a chceme nabízet ověřenou cestu maximální životnosti pneumatik při omezení nákladů dopravců.
Protektory vyrábíme v Brně na nejmodernější lince ve střední Evropě, s inovativní technologií UniCircle a Ringtread. Se stejnými zárukami jako pro nové pneumatiky. Dodávky skladových dezénů a rozměrů zvládneme již do dvou pracovních dnů. Více informací najdete zde.
Každá protektorovaná pneumatika je přísně testovaná podle přísných bezpečnostních norem. A věděli jste, že protektorované pneumatiky představují téměř 50 % všech náhradních pneumatik na severoamerickém trhu v segmentu nákladních vozidel? To je silný fakt, který svědčí v narůstání trendu využití recyklovaných pneumatik.
Studie státních i federálních orgánů v USA ve skutečnosti ukazují, že většina poruch pneumatik je způsobena přetížením vozidel nebo podhuštěním pneumatik. U problémů s pneumatikami a dopravních nehod není téměř žádný rozdíl mezi protektorovanými pneumatikami a novými pneumatikami. Zdroj informace – blog Treadwright.com.
Ano, ale nedoporučujeme to. Standardně jsou pneumatiky pro osobní vozidla vyráběny z tenčích materiálu. Z tohoto důvodu proto nejsou obecně vhodné pro proces protektorování.
Jistě. Podívejte se na náš PDF dokument, kde máme ceník protektorovaných nákladních pneumatik.
A velmi zajímavé informace k tématu silniční nákladní evropské dopravy a mikrospánku najdete zde.