Nákladní protektory

Pro všechny silniční autodopravce máme připravené kvalitní protektorované pneumatiky ze 3 odlišných řad. Efektivitu nákladních protektorů v provozu vám přiblížíme ve vzorové referenci. Kvalitu našich produktů zajišťujeme vlastní výrobou studených protektorů a distribucí teplých protektorů.

Vedle nákladů na pohonné hmoty a mzdy představují pneumatiky jednu z největších položek v provozních nákladech firem zabývajících se přepravou a manipulací s materiálem.

Použití kvalitních nákladních protektorů se tak nabízí jako prostředek k dosažení výrazných úspor. S použitím moderních technologií jako UniCircle a Ringtread je možné poskytovat na protektory stejné záruky, jako na nové pneumatiky.

3 řady nákladních protektorů

  • kroužky RingTread – výrobce Marangoni
  • NextTread používající směsi High Performance – výrobce Marangoni pod hlavičkou Goodyear
  • ekonomickou řadou Profiride – Výrobce VIPAL a Galgo

Máme v portfoliu mnoho dezénů renomovaných firem, které splňují náročné požadavky. Velká část sortimentu je certifikována značkou M+S a 3PMSF. Jedná se zejména o dezény LHDII, RHDII a RD2-L a to v základních rozměrech 295/60, 315/60, 315/70 a 315/80.

Reference

  • Bodos a.s. – 250 vozových jednotek
  • HOPI – 430 vozových jednotek
  • Z-Group – 830 autobusů
  • Omega servis – 240 vozových jednotek

Studené protektory

Studené protektory Goodyear Dunlop, Marangoni a Profiride. Dodáváme:

  • jak na vlastních kostrách zákazníků,
  • tak na kostrách, které vykupujeme v tuzemsku nebo dovážíme ze zahraničí.

Kromě klasických předvulkanizovaných pasů používáme k výrobě i moderní technologii Goodyear UniCircle a Marangoni RingTread. Bezešvé běhounové pasy vyrobené ve tvaru kroužku jsou na odrásané kostry nasazovány na speciálním stroji zboku.

Teplé protektory

Tento proces se nejvíc podobá technologii výroby nové pneumatiky. Při něm se očištěná pneumatika potáhne pásem syrové gumy a následně je v odpovídajících lisech vulkanizována. Výhoda spočívá v nízkých nákladech pro uživatele. Kromě toho může být tímto způsobem obnoveno 8 až 9 z deseti koster nákladních pneumatik. Dále se tento způsob hodí pro všechny způsoby zesílení bočnic.